Hier afgelopen nacht gestaan, prima plek. Mooie groene parkeerplaats met uitzicht op het water. Heerlijk rustig. Kan lopend naar het water, waar een zwemsteiger. Wij stonden alleen maar er is genoeg plek.

Thias&Inge

een prachtige plek.! 2 dagen gestaan geen last gehad van drukte s'avonds eerder heel rustig, je kunt er ook heel mooi fietsen wij hebben genoten .

time

heerlijke plek nagenoeg aan het water. er is een strandje en mooi steiger om te zwemmen. er is een toilet gebouw met wc's en een (koude) buitendouche. s ochtends vroeg komen er sporters en zwemmers parkeren

Marbaekstrand