Groot grasveld achter de duinen waar je redelijk vlak kunt staan. Plekje zelf te kiezen! Er zijn meerdere wc’s en wastafels voor dames en heren. Via enkele paadjes loop je naar zee. Ook fietsen en wandelen is mogelijk. Heerlijke plek met veel ruimte en voldoende afvalbakken.

Geen CP meer. Geen voorzieningen

• augustus 2021

Rustige parkeerplaats met uitzicht op zee, ca. 100m van het strand. Toilet en prullenbak zijn aanwezig. We voelden ons hier erg op ons gemak.

Geen CP meer. Geen voorzieningen

• augustus 2021