Zeer rustige plek met een geweldig uitzicht over de Baltische Zee en een prachtige zonsopgang. Overdag zijn er af en toe geïnteresseerden die dan meestal na korte tijd doorrijden. Maar het stoort je niet veel, het is eigenlijk een kleine geheime tip.

Wing-1800

Prima CP zonder voorzieningen. Aanrader. We stonden met één ander. Geweldig uitzicht en ‘s nachts stil. Wel ‘s avonds nog wat lokalo’s die hier recreëren. Geen probleem. Tegen donker worden zaten we een uurtje in een zwerm junikevers. Ook zagen we nog een bruinvis langs zwemmen. Prachtig!

akotukker

de weg is een stukje verplaatst, geen enkel probleem om er te komen. Rustige plek voor groot en kleine campers.

• Fornæsvej 9

8500, Grenaa, Denemarken