bord met camper en rode streep er door heen. overnachten dus niet meer toegestaan

• mei 2022

prima overnachtingsplek, vooral als je achter het intern gesloopte toiletgebouw staat. De wandeling door het bos tussen de weg en het strand is een leuke afwisseling van 5000 stappen. Wij gingen ervan uit dat het bord bij de ingang alleen gold voor het strand.

• juli 2021

Gevaar! exacte coördinaten zijn Breedtegraad 56,829030 Lengtegraad 10.270378 Ruimte is erg groot, toiletten met douches zijn aanwezig. directe toegang tot de zee. Ik verbleef 2 nachten en heb er erg van genoten. Buurtbewoners komen overdag baden en gaan wandelen met de honden.

• mei 2022

• juli 2021