Waren er op 3 september 2023. We vonden hem totaal rommelig en vies. 80% PW. Misschien is het zondag. wij reden verder. In de haven is het draaglijker

pliebma

Stonden hier 17 juli. Leuke plek aan strand met lange wandelpier. Toilet schoon. Perfect voor 1 overnachting met ook een duik!

Campertje4us

wij zijn doorgereden naar de haven, druk en rommelig, zag er ook niet aantrekkelijk uit, op het eerste gezicht leek het helemaal vol met strandliefhebbers, in de haven sta je een stuk rustiger.

Hvide Sande Autocamperplads [Tungevej 6]