Zeer rustig, mooie wandelingen naar de haven en rond de landtong. Zwemmen ook mogelijk. € 20 + elec Dkk 5,00 indien nodig... we vonden het leuk.

• april 2023

we hebben op de camping gestaan een paar 100 meter verderop. prima plaats tussen de nodige seizoenplaatsen, die er niet waren. alle faciliteiten aanwezig. Niet goedkoop zo in het voorseizoen moesten ca 35 euro per nacht betalen, daarom minder sterren.

Janenbeatrice

Wij stonden op de camping, wat een mooi, verzorgde plek, met strand. Sanitair perfect en super schoon. een heel hartelijk welkom. wij hebben er de Zonnewende gevierd, met life muziek, eten en drinken. prachtige plek, aanrader!

• april 2023

Nysted autocamper plads