Odense, Denemarken

Q-Park VIVA

Parking Q-Park - betaalautomaat accepteert creditcard en contant - bij station - centrum 1,5km

• Østre Stationsvej 37

5000, Odense, Denemarken
  • DKK 160,00 • 1 jan. t/m 31 dec.

DickBer

het voordeel van al die slechte reviews is dat er niemand staat. in ons geval wel handig als alle camperplaatsen en campings in de buurt vol blijken te zitten. plaats genoeg maar erg rumoerig. en voor helemaal niks is de prijs wel behoorlijk hoog.

• oktober 2021

mistroostige bouwput. wij hebben er. geparkeerd om Odense te bezoeken en werden getrakteerd op een boete van dik 100€ omdat we niet helemaal binnen de lijntjes geparkeerd stonden. waar dat dan wel kon was niet duidelijk. Odense en Qpark bedankt!

• oktober 2021

lucassen

• DKK 160,00 • 1 jan. t/m 31 dec.