• juni 2023

Leuke rustige plaats, alles bij de hand, leuke wandeling naar het centrum langs het water. geld in envelop aan de zijkant van huisje, propere toilet.

• juni 2023

De plek is fantastisch! Er zijn mooie picknick tafels, en verder is het niet zo fris, het sanitair is bedroevend en erg vies. Eigenlijk is €25 veel te duur.

• mei 2023

‘ s avonds om 20.00 nog plek genoeg. Kosten inmiddels 25,00 euro’s. (in enveloppe mogen zowel Deense kronen 185 als euro’s). Van aardige beheerder kregen we volgende ochtend 5 kronen muntjes voor de douche. goed warm water bij afwasplek. Super rustige plek.

• mei 2023

Maltrupvænge Lystbådehavn