• augustus 2020

Prima camping maar geen camperplaats. We vroegen om een camperplaats en betaalden ruim 400 kronen (2 volwassen., 2 kinderen) zonder Electra. Dat is veel geld voor een nachtje slapen.

• juli 2019

Perfecte camping om naar noordelijkste puntje van Skagen te fietsen. Ruime camping, je mag zelf een plekje zoeken. Vanaf onze plek niet per se mooi uitzicht: je zag alleen wat bomen. Toiletten waren schoon.

• juli 2019

Alles keurig maar wel even vermelden dat 120€ voor de quickstep (van 20:00 tot 10:00 )met stroom op 190€ komt

• augustus 2020

Skagen Camp