Plekken met fraai uitzicht. Wat wandel- en fietsmogelijkheden in de buurt. Goed om je een paar dagen te vermaken. Camping biedt veel extra’s (m.n. voor kinderen) maar voor ons niet interessant. Goed sanitair, nette, schone camping. Wij houden toch meer van iets kleinschaliger en minder ‘ gelikt’.

• mei 2022

aardige beheerders. alle voorzieningen op orde. nette douches en toiletten. terrassen camping met uitzicht op fjord.

• augustus 2021

prachtige plek, super schoon, geweldige locatie en zeer vriendelijke eigenaar. Zwembad en sanitair in goede staat. Wat heb je nog meer nodig. Prijs / prestatie past

• mei 2022

• augustus 2021