Mooie camping met kinderspeeltuin, rustige, grote plaatsen op weiland. Vriendelijke uitbater, winkels 2-300 m van de camping. Sanitair netjes maar zou een "make-over" moeten krijgen. Toch duimen omhoog, ik vond het leuk, 2 nachten

• augustus 2019

Prima locatie ook met kleine kinderen.

• juli 2019

Trevlig liten familjär camping med vänlig personal och välskötta servicehus. Ligger ett stenkast från en mysig dansk pub och en bra pizzeria på andra sidan gatan. Bageri och mataffär ligger inom n minut notulen promenade.

• augustus 2019

Prima locatie ook met kleine kinderen.

• juli 2019

Omme Å Camping