niet meer in gebruik of wordt volledig verbouwd, nu iig nutteloze locatie. 26 maart 2024

HJM2012

Beste HJM2012, bedankt voor uw recensie. Het spijt ons dat u buiten het openingsseizoen naar Sønderborg Autocamper Park bent gekomen. Helaas worden de gegevens over ons Camperpark niet correct weergegeven in Campercontact. Wij zullen hen vragen de gegevens zo snel mogelijk te corrigeren. Het seizoen gaat dit jaar als 1e van start. Juni 2024 en vanaf deze datum verwelkomen wij u graag. Voor andere klanten kunt u de volgende link gebruiken voor meer informatie: www.sgdautocamperpark.dk Met vriendelijke groet Sønderborg Autocamper Park

Sønderborg Motorhome Park