Misschien kwam het door de regen maar wij vinden het een troosteloos verstop hoekje. Maar we zijn ook verwend door alle mooie gratis camperplaatsen aan de Deense stranden. Supermarkt is op loopafstand. Het stadje zelf was ook niet uitnodigend.

• augustus 2020

Rustig plekje midden in Ulfborg. ‘s avonds wat hang jongeren die rond middernacht verdwenen. De nabij gelegen toiletten niet geprobeerd omdat deze er niet schoon uitzagen.

• juli 2020

Eenvoudige aparte parkeerplaats, goed aangegeven. Geen verwijderingsmogelijkheden. We stonden hier heel goed en sliepen rustig. Supermarkten en een pizzeria met kebab bevinden zich op loopafstand

• augustus 2020

• juli 2020