Super grote, liefdevol verzorgde parkeerplaats

ElliP

Echt een prachtige camperplek. Het is net of je in een natuurpark staat,en dan zo dicht bij de leuke stad. De eigenaar komt s,middags geld ophalen. Stroom en water,moet je wel betalen. Wij moesten naar een Fiat Garage,en die is vlakbij..Dank...

sunseekers

We hebben hier 7 mei geslapen. Prima plek met ruime plaatsen. Zeer netjes. Prijs is 13,00 voor een kleine camper en 15,00 voor een camper langer dan 7 meter? 's morgens om 7 uur komt de bakker. Voor een bocht een prima locatie

Super grote, liefdevol verzorgde parkeerplaats

Wohnmobilpark Am Hutrasen