een prachtige plek die dichtbij de stad ligt. het is schoon en goed onderhouden we hebben de toiletten niet uitgeprobeerd, dus we kunnen er niets over zeggen, maar we denken dat aan alles is gedacht, we komen zeker terug

klimi25

mooie parkeerplaats, rustig en schoon, direct aan de Main, korte afstanden naar het centrum.

ather

Overnachting op doorreis naar Oostenrijk. Prima plek aan het water. Tot 1 april zijn toiletten gesloten. Alle voorzieningen van water, electra en lozen toilet en vuil water, afvalscheiden aanwezig.

Wohnmobilstellplatz Kitzingen