Een prachtige omgeving en camping met ruime plaatsen en prima voorzieningen. Schoon en goed onderhouden. Prima uitvalsbasis voor verschillende uitstapjes. Mooi wandelgebied en leuk voor biker's. Prima restaurant en winkel.

Opstap

Geweldig veld. De sanitaire voorzieningen zijn geweldig. Kleine winkel met alles wat je nodig hebt. het restaurant was druk. Daar waren we mee RV op een nacht. Ook al is het een beetje duur, we komen natuurlijk graag terug.

Na___Dini

Mooie camping, dinsdag is het terras en het restaurant gesloten, en dat vind ik vreemd in het hoog seizoen. maar ja het zijn ook geen Nederlanders.

Alpen-Caravanpark Tennsee