• september 2020

alle campings vol dus blij dat we hier konden overnachten. geen plek waar we normaal voor zouden kiezen... ongezellig, soort parkeerplaats voor caravans. douches dicht ‘wegens Corona’. belachelijk! met 21 euro voor twee personen écht te duur. volgende dag gauw weg hier.

• september 2020

Geen afvoer van grijs water, parkeerplaatsen op onverzorgde bedrijfsparkeerterreinen, douches gesloten, zogenaamd vanwege Corona, overnachtingsprijs van € 22,60 voor 2 personen veel, veel te duur !!!! Nooit meer!!!!

• april 2018

De camperplekken blijken op parkeerplaats van caravanbedrijf te zijn. We zijn na rondgekeken te hebben weer doorgereden. Te veel geld voor deze onaantrekkelijke locatie.

• april 2018

• Augsburger Straße 23