Strullendorf, Regierungsbezirk Oberfranken, Beieren, Duitsland

gereserveerd deel op parkeerterrein - supermarkt 500m - centrum 500m

• Hauptsmoorstraße

96129, Strullendorf, Duitsland

• maart 2021

Leuke vrije ruimte bij een sportcentrum. Ik kom 's avonds laat langs, dus ik merk niets in de buurt. De ligging is goed - een stukje terug naar de snelweg - prettig dat gemeenten dergelijke ruimtes ter beschikking stellen. Hartelijk dank daarvoor!

Ganeshamobil

Ideaal voor fietsen, wandelen en speeltuin + minigolf. Supermarkt en tankstation op ongeveer 1 km afstand. Geweldige biertuin op ongeveer 1 km afstand.

• juni 2020

Zeer mooie, ruime plek om te overnachten op weg naar Zuidoost Beieren, vlakbij de snelweg, en toch erg rustig. Ik heb geen last van kinderen en jongeren die tijdens het skaten sporten. Zou ook interessant kunnen zijn voor koopjesjagers die Bamberg willen bezoeken.

• maart 2021

• juni 2020