We kunnen ons alleen maar bij de.vorige sprekers aansluiten, heerlijk plek met vriendelijke en hulpvaardige gastvrouw- en heer. Goeie internet ontvangst. Uitstekend Italiaans restaurant La Fontana in het stadje. Timo en Marion, dank voor jullie ontvangst.

AmarieBloem

Prachtige SP met geweldige ruime plaatsen. Sanitair schoon en mooi! De eigenaren zijn super, super aardig en proberen altijd aan alle wensen te voldoen. Wij danken u voor alles. De WOMO-vrienden uit Wittenberge Bernd en Sabine Nemitz

Binelanz

Wat een leuke camperplaats. Lekker rustig gelegen. Hele vriendelijke mensen. Komen elke dag even een praatje maken. Verse broodjes op bestelling. Mooie fiets omgeving. We hebben hier met veel plezier gestaan. Sanitair is erg schoon.

Wohnmobilstellplatz Bad Freienwalde