Edwin&Annick

Echt een geweldige staanplaats, de ontvangst was zeer vriendelijk, WiFi is inbegrepen, koude dranken in de koelkast evenals worstjes, jam en diverse andere lekkernijen. Natuurlijk tegen betaling. Een plek om tot rust te komen.

• april 2023

Een absoluut geweldig veld. Rustig, schoon, met alles wat de camper nodig heeft. Exploitant erg aardig, we hadden geluk, we konden wilde zwijnenworst en crackers van zelfslachting nemen. Lekker, we komen graag terug. De prijs voor dit alles is helemaal ok met 20,00 euro.

• april 2023

Parking am Riebener See