• november 2022

Prima voor op doorreis naar de plek zelf is vrij klein en schuin. Je hebt er ook geen aanstellerig ontvangst. Toen wij er waren begin november was het geen probleem om op de naastgelegen parkeerplaats van het zwembad te staan. Wel lekker dichtbij de snelweg en erg rustig.

zwerfleeuwen

Prima locatie voor doorreis. Paar kilometers van de snelweg af en op loopafstand van het plaatselijk buitenbad (onverwarmd). wij waren met camperbus Adria Twin (7 meter) en hadden ruim plaats. Elektra ook mogelijk voor (muntgeld!) €1 voor nacht. Rustige omgeving net buiten woonwijk.

• november 2022

Erlebnisbad