Naturfreunde Meissnerhaus

Hessisch Lichtenau, Werra-Meißner-Kreis, Regierungsbezirk Kassel, Hessen, Duitsland

Naturfreunde Meissnerhaus

Parking in de buurt van Meissnerhaus en skilift - gebruik GPS-coordinaten - uitstekend wandelnetwerk - fraaie vergezichten - toiletgebruik in Meissnerhaus mogelijk - zwembad 9km - therme 13km - centrum 10km

• Regina-Fahrenbach-Straße 4

37235, Hessisch Lichtenau, Duitsland

4van 5

Wat een schitterende plek. Route er naar toe is super mooi. Als je zelfvoorzienend bent is dit een uniek plekje. Uitzicht op het dal. Mooie wandelroutes en heerlijk stil. Zo kom je ze niet vaak tegen.

• augustus 2019

Mooi uitzicht vanaf de Hohe Meisner op het dal, wel wat eenzaam in de nacht, maar stoort niet. Wij waren hier zondag 4 aug. jl en het werd na 18.00 uur rustig, alle wandelaars weer weg. Wij stonden alleen en hebben goed geslapen, het weer hadden we ook mee.

• juli 2019

Geliefde hield ervan. Zo mooi uitzicht, mooie donkere hemel vol sterren en veel wandelpaden naar niveaus van wandelaars. We moeten terugkomen. Heel rustig en heel donker, dus we hebben goed geslapen. We waren alleen, maar veel bezoekers en lokale wandelaars kwamen van 's morgens vroeg.

MariaDK

Deze locatie heeft 4 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

4van 5

• augustus 2019

• juli 2019

MariaDK

Deze locatie heeft 4 reviews. Wil je ze allemaal zien? Download dan de app!

• Regina-Fahrenbach-Straße 4

37235, Hessisch Lichtenau, Duitsland