• september 2015

Zoals degenen voor mij schreven: onbeschaamd. Personenauto's staan gratis. Campers betalen €10 + kurtaxe. Daarnaast mag je nog geen camping stoel buiten zetten. Vermijdt deze locatie!

• juni 2015

Kan me alleen maar aansluiten bij degene voor me en het hoofd schudden. Met zulke hoge prijzen voor niets, schrik je mensen af. De onbeschaamdheid!

• mei 2014

Flinke prijsstijging over de afgelopen jaren. In 2011 was het nog gratis. Wij vinden het afzetterij. Geen voorzieningen voor veel te hoge prijzen.

• september 2015

• juni 2015