• augustus 2021

Een droom voor de kinderen. Je kunt helpen met het voeren en uitmesten van de stal. Er zijn veel andere kinderen en samen zijn ze de hele dag bezig. Voor volwassenen ziet het er een beetje chaotisch en onverzorgd uit. Over het algemeen hadden we een geweldige tijd.

• juni 2019

Jandorie 23 6 2019 boeren camping. Origineel nieuwe douches 1€ 3min. Prijs is wel gestegen 15€ . Meertje vlak bij. 12 km naar natuurreservaat op de fiets te doen. stroom bij de prijs inbegrepen.

• december 2014

Open vanaf maart. Alle voorzieningen zijn gesloten voor de winter.

• augustus 2021

• juni 2019

• december 2014

Open vanaf maart. Alle voorzieningen zijn gesloten voor de winter.

Sabines Biobauernhof