Wij hebben hier 3 dagen in de schaduw gestaan. Dat was in ons geval wel handig vanwege de hitte.. Daardoor hadden we geen schotel ontvangst, maar we hebben ons prima vermaakt en konden avonds mooi lang buiten zitten.

Stille-Willie-66

een hele mooie plek aan een mooi meer met zwemmogelijkheid. wij hebben nog nooit een sanitairgebouw gezien wat zo luxe en zo schoon was,met een apart gedeelte voor de kinderen om te douchen. en de prijs was 22.80 inclusief alles.

• augustus 2020

De plaats is een klein stadje. We kregen een plaats aangeboden aan de hoofdweg (met betrekking tot het verkeer) van de plaats. Ik kan de enorme routes bevestigen. We hebben afgezien.

• augustus 2020

Camping- und Ferienpark Havelberge