Camping- und Ferienpark Havelberge

Userin, Landkreis Mecklenburgische Seenplatte, Mecklenburg-Voor-Pommeren, Duitsland

Camping- und Ferienpark Havelberge

aan strand, aan meer, broodjesservice,

• An den Havelbergen 1

17237, Userin, Duitsland

• ACSI - Campingcard

De plaats is een klein stadje. We kregen een plaats aangeboden aan de hoofdweg (met betrekking tot het verkeer) van de plaats. Ik kan de enorme routes bevestigen. We hebben afgezien.

• juli 2019

Een enorme plaats, stenige en zanderige grond en voor alle lange manieren. Het was erg druk en luid. De "Premiumplatz" verdient zijn naam niet. Voor ons gevoel te weinig sanitaire voorzieningen voor alle mensen ...

• juni 2018

Zeer mooie camping direct aan het meer met veel bomen en schaduwrijke plaatsen. Goede faciliteiten met restaurant (biedt een ontbijtbuffet), koffie, sanitaire voorzieningen, etc.

• juli 2019

• juni 2018