leuke plek aan het water. maar vooral onder de indruk van het prachtige sanitair. erg mooi gedaan door creatieve eigenaar. warm sanitair. lekker schoon. restaurant op de camping Mi-Casa erg lekker en vriendelijk. prijs aan hoge kant maar dit vonden wij het echt waard.

Camper4-11

Zeer vriendelijke ontvangst en leuke plaats met uitzicht op de Weser. Uitstekend sanitair en ideaal gelegen om Hamelen te voet te bezoeken. Wel prijzig, maar voor enkele nachten is dat het ons wel waard. Wel contant geld meenemen, want pinnen kan er niet. Daarom vier sterren.

Kees-B.

Waren hier op vrijdag 15 sept 3 nachten , dus druk weekend hier, plek op 3e rij wat €110 was. Wel prijzig maar je staat vlakbij Hamelen aan de Weser en het sanitair is super! ook restaurant MiaCasa was goed 👍

Campingplatz Hameln