Geweldige tussenstop! 150 m van het zwembad waar we allemaal genoten van de late namiddag. De hele nacht rustig en we waren de enigen daar.

RKiteCamper

wat een mooie plek. lekker rustig. van hieruit zijn mooie fietstochten te maken.

Jorwi

Heerlijk rustig. Schaduwrijk, prachtig in het groen, met vogelenzang. Goede informatie over de voorzieningen in de directe omgeving. Prachtige omgeving en dichtbij Hameln. Geen V/E, er is er wel in de buurt. Geen problemen met aanrijden.

• Hohe-Warte-Straße 43

31020, Salzhemmendorf, Duitsland