An der Sole-Therme

verkeerslawaai - centrum 1km

• Nordhäuser Straße 10

38667, Bad Harzburg, Duitsland

• juli 2021

valt erg tegen. campers staan hutje mutje sanitair vies en heel klein. stad is voornamelijk voor senioren. attracties zijn juist weer voor gezinnen met kinderen. weinig aan in zo'n mooi gebied.

• mei 2021

Mooie en schone parkeerplaats! Maar als het € 14,50 per nacht kost, moet je een kaartje nemen bij de automaat.Elektriciteit via muntautomaat 1KW kost 50 cent! Douches en toiletten en afvoer inbegrepen Zeer aardige mensen in het restaurant! We komen graag nog een keer

• oktober 2020

Top parkeerplaats voor snelle excursies. Er zijn munten nodig voor de schakelkast. Het spijt me: ik moet 2 ** aftrekken voor sanitair. Bad Hartburg is een reis waard! Wij waren hier van 28 september tot 30 september 2020.

• Stroom (unknownA)

• juli 2021