Bad Harzburg, Landkreis Goslar, Nedersaksen, Duitsland

An der Sole-Therme

bij Thermen - in winter beperkt aantal plaatsen - broodjesservice - gasflessen service - bushalte - verkeersgeluid - centrum 1km

• Nordhäuser Straße 10

38667, Bad Harzburg, Duitsland

• oktober 2022

veel mankementen op alle hoeken, pallets als trappen met kans op verwondingen door spijkers, voorraden verstopt met bladeren. u moet een deel van de winst herinvesteren. Locatie goed paar plaatsen rechtdoor. Ik ben 9m, dat past. Momenteel 24 uur voor 17,50€

• oktober 2022

vroeger leuk plekje maar nu hutjemutje 17.50 voor soort van parkeerplaats... deur aan deur bumper aan bumper.. eigenaar rijd iedere keer we hier geweest zijn in dikkere mercedes... voor ons laatste keer.. dorp is prima. maar de plek word een beetje een uitmelkplek..

• september 2022

Ruime CP bij kabelbaan, restaurants en andere attracties. Toiletgebouw nieuw en schoon. Douches gaat met code. Stroom wordt betaald per KWh via de laadpaal. Er is een plek om te lozen. De weg is overdag druk met vrachtwagens, maar s nachts is het stil.

• Stroom (unknownA)

• september 2022