• juli 2021

een prima plek op doorreis sani service aanwezig. heerlijke schnitzel gegeten bij hotel Adelmann .een aanrader. 👍

• juli 2021

Rustige parkeerplaats tot de kerkklokken je om half zes 's ochtends wekken. Leuke plaats. Een wandeling naar Mastholter See is de moeite waard.

• maart 2020

Wij waren hier op 12 maart. Rustige plaats bij woonwijk. Sani station aanwezig. Kleine markt op donderdagmorgen op naast gelegen parkeerplaats. Niet geschikt voor grote campers.

• maart 2020

• Jakobistraße