zeer vriendelijk echtpaar. Rustig hier, van de weg totaal geen last, amper verkeer. Zeer schone wc en douche. Douchen €3. Stroom apart betalen naar gebruik. Verder alles inclusief. Aanrader!!

Ambu2022!!

Erg mooie rustige camperplaats bij paardenpension met prachtig uitzicht . Bij Doris en Herbert voel je je echt welkom. Echt een aanrader.

annehansnijskens

Zo zien wij het graag, heerlijk vrij, de honden mogen overal lopen. Herbert en Doris zijn zeer behulpzaam en vriendelijk, en lekker wandelen kan hier ook

• Unterschömbach 7

53940, Hellenthal, Duitsland