Verwarrend boekingssysteem online, je moet altijd online boeken en al om 10.30 weg. nu veel lawaai vanwege aanleg parkeerplaatsen. Let op de sluitingstijd van 26/8-3/9/23 en vanaf 20/9 langere tijd

Schebo

Mooie camperstop... goed voor een doorreis. Niet ver van de autosnelweg. Alleen jammer dat bepaalde caravanhouders nog steeds de verbodsborden voor caravans negeren. Hierdoor konden andere mensen met hen camper niet meer op het terrein.

Okin78

We hebben hier eind mei één nachtje gestaan op doorreis. Prima plek voor de doorreis. Stadje en zo hebben we verder niet bezocht.

Wohnmobilstellplatz Moers