• augustus 2020

De gedachte van deze gemeente "hebben we nog ergens erg achteraf een waardeloos stukje grond waar we echt niets mee kunnen"

• augustus 2019

Verschrikkelijk. Vies en onaantrekkelijk. Tot overmaat van ramp stonden twee van de drie stoelen nog steeds geparkeerd bij lokale campers. Over het algemeen een zeer vuile plek, slechte staat van onderhoud. Jammer want de locatie zou meer geleden geven.

• april 2019

Max 3 plekjes en vol=vol wel nabij water, geen voorzieningen, in woonwijk