Heel vriendelijk ontvangen,alle nodige uitleg gekregen mooie en rustige plek

lieguy

31/08 aangekomen, geen receptie gezien. Plaats gezocht maar opeens stond eigenaresse naast onze wagen en brulde ons weg op heel onvriendelijke wijze.

Frank---Mar10

Als je van een rustig plekje houdt ben je hier aan het juiste adres. Zeer vriendelijk ontvangst. Mooie tuin en fijn plekje om te staan. Sanitair super schoon. Een bezoek aan Nideggen en Heimbach zijn zeker de moeite waard. Aanrader.

Heel vriendelijk ontvangen,alle nodige uitleg gekregen mooie en rustige plek

• Frankenstraße 47