Lippesee-Nordufer

Paderborn, Kreis Paderborn, Regierungsbezirk Detmold, Noordrijn-Westfalen, Duitsland

De parkeerplaats is prachtig aangelegd. We hadden een rustige nacht. Registratie en betaling via een app.

tomdulli

Klein deel van parkeerterrein beschikbaar voor campers. Hutje mutje zonder uitzicht. Op loopafstand van meer. Verkeer goed hoorbaar. 1 nacht gestaan.

Hélène

Vergane glorie, sjofel en onverzorgd. Deze gratis plek trekt apartelingen aan en in het meer kun je nergens vrij zwemmen. Terwijl de regio Paderborn geweldig is. Na 1 nachtje snel verder naar een fijnere plek.

Lippesee-Nordufer