• november 2022

ik was hier met mijn camper op 2 november 2022. ik stond bij de ingang maar helaas vanaf 1 november gesloten. dit zou op camper contact aangepast moeten worden. op de Duitse Stelplatz Radar stond het wel goed. NKC aan het werk. Jonas

• juni 2021

waren hier met de camper, de aan ons toegewezen ruimte was groot, maar helaas niet gemaaid. Op de tegenoverliggende weide was er tot diep in de nacht harde muziek. De kosten voor 2 nachten met een stacaravan, 2 personen en 1 hond bedroegen ruim 70 euro.....veel te duur. We komen niet terug

• november 2022

• juni 2021