12 prachtige camperplekken bij de ingang voor 20 euro per nacht voor 2 personen incl. electra , douches en verzorging Camper . Aardige eigenaar. Grote gedeelten van de camping worden gemoderniseerd .

cst53

zeer dure camping, we werden achteraf in een hoekje gedrukt en moesten wel vol betalen, terwijl er nog genoeg plek verder was. jammer toilet voorzieningen wel netjes, alles werkt met pasjes en omheind met hekken waar je alleen met je pasje mee in en uit kunt.. voelt een beetje opgesloten.

• augustus 2020

• augustus 2020