Belachelijk drukke cp, overvol!! Alle parkeerplaatsen bezet met gewoon auto's, maar ook caravans en campers overal, bah, gribus-zootje! 0 sterren dus eihenlijk👎🏻 Wij zijn gelijk doorgereden.

Drentenieren

Met Hemelvaart gestaan. Mooie stad om te bezoeken. Mooi fietsen met routenummers in de omgeving. Stond vol, ook veel campers op bijgelegen parkeerplaats. Vriendelijke dame van de VVV gaf goede duidelijke informatie met fietsroute kaart. Bedankt gemeente Lippstadt.

• maart 2023

fijne stad heerlijk gegeten bij Milan en mooie wandelingen. de cp zelf is wel wat onrustig

• maart 2023

Kombibad