Im Weinberg

Ernst, Landkreis Cochem-Zell, Rijnland-Palts, Duitsland

Op zich als camperplaats voldoende maar er zijn in de loop der jaren betere in de buurt bijgekomen. Prijs is volgens mij naar waarde. Terrein loopt behoorlijk schuin af dus spieën zijn min of meer verplicht. In het dorp verschillende wijnproeverijtjes - als ze open zijn...Goed als doortreklocatie.

Antoniooo

Keurige camperplek. Alles apart betalen. Voor ons te veel verkeerslawaai. Voor minder lawaai niet langs de buitenrand gaan staan. Ideaal tussen Cochem en Beilstein

CampAnni

Mooie nette camperplek en servicestation. Jammer dat er met een gasbrander onkruid word verwijderd wat veel lawaai geeft voor een lange tijd (hele dag). Bakker en supermarkt om de hoek.

Im Weinberg