• mei 2019

• oktober 2018

Er staan weliswaar geen camperbord maar de camperplaats is er nog steeds en word ook gebruikt. Netto supermarkt aan de andere kant van het plein en park achter de camper. Wel wat verkeersgeluid maar mijn inziens niet storend..

• augustus 2017

Diverse borden leiden ongeveer tot aangegeven plek. Ter plaatse geen enkel bord meer te vinden of het legaal overnachten is. Wij zijn na uur rondrijden toch maar verder gereden omdat we er geen vertrouwen in hadden.

• mei 2019

• oktober 2018