• augustus 2021

Ik was hier juli 2021 en helemaal uitgestorven, niemand te bekennen en volgens mensen die daar rond liepen al langere tijd buiten bedrijf. Dus bespaar de lastige route daar naartoe, je komt voor niets.

• juli 2020

Prima overnachtingsplek. wij stonden hier voor €5 omdat het restaurant op donderdag dicht zat volgens de eigenaar. Er zijn geen voorzieningen maar de plek voorziet je van rust.

• mei 2018

Rustige en stille overnachtingsplaats aan pension met vriendelijke gastheer. Plaats is 5 euro maar gratis als je iets gaat eten of drinken in het pension. Geen voorzieningen. Vlak aan Johanniskreuz waar de motorrijders samenkomen of vanaf waar je mooie wandelingen kan doen.

• augustus 2021

• juli 2020