gezellige parkeerplaats, wat krap om te parkeren, maar het is genoeg. Goed restaurant, zeer vriendelijk personeel, goed eten. grenzend aan een grote biertuin. Douches en toiletten aanwezig. Gratis wifi maar zwak in plaatsen. Prijs € 19,00 oké.

Reisefreund

Kleine, erg volle camping (vol bezet toen wij er waren), erg kleine plaatsen. Te weinig sanitair. De wandeling naar het dorp is leuk, langs de rivier. Het dorp zelf vonden wij niet interessant, wel de wijntentjes onderweg (het was wijnfeest dit weekend).

Salinental