wij staan hier alleen. in de regen maar de ondergrond is goed niet glad. de plekken zijn groot. je moet een formulier invullen en dat met het geld €7,- in een kastje doen. stroom kost €5,50 dat is behoorlijk aan de prijs. Morgen gaan we Meisenheim,(1,7 km lopen) bekijken.

• maart 2023

Stond op 30 -03-2023 vol met Tabbert caravans. ( tandemassers)

Brouwer71

Eenvoudige cp. Er start een mooie rondwandeling van 12 km vanaf cp. Mooi stadje en goed fietsen over oude spoorlijn

• maart 2023

Stond op 30 -03-2023 vol met Tabbert caravans. ( tandemassers)

Adelaar21

Wohnmobilstellplatz "In der Heimbach"