Weingut Keber

Wallhausen, Landkreis Bad Kreuznach, Rijnland-Palts, Duitsland

Weingut Keber

rustig gelegen camperlocatie bij wijnboer - camperservice op aanvraag - wijnproeverij - bij aankoop wijn korting - centrum 750m

• In der Au 2

55595, Wallhausen, Duitsland

• oktober 2021

Prachtig plekje met aan alle kanten wijnbergen. Schitterend uitzicht. Veel wandelmogelijkheden. Lekkere wijnen en hartelijke ontvangst. Langs de camperplek loopt het fietspad. Als je het niet kunt vinden, even bellen.

• augustus 2021

Een onverwacht pareltje, we waren de snelweg zat en stuiten op deze weingut. We stonden alleen op een licht glooiend terrein, omringt door druiven en groen. vriendelijke ontvangst, wijn proeverij en dat voor€5 incl electra. We waren op doorreis, maar komen nog een keer terug om te fietsen

bestaat niet meer

• oktober 2021