• oktober 2022

we waren hier laat in het seizoen (camping sluit rond 22 oktober) helemaal alleen maar speciaal voor ons werd de wc en doucheruimte opgestookt. prijs all-in wel 20 euro, maar inderdaad superaardig beheerders/eigenaarsechtpaar.

Meinita

kleine camping met groot zwembad veel voorzieningen op loopafstand, plaats ligt vlakbij pont over de Elbe, omgeving fantastisch om te wandelen en te fietsen. Camping eigenaar super vriendelijk, broodjesservice

• oktober 2022

Camping am Elbe-Radweg Werben