• januari 2020

Gewoon een grote parkeerplaats voor personenauto's bij het zwembad. In een hoekje in de lengterichting staan lijkt geen probleem (in oktober). Nergens iets van n camperbordje. Geen voorzieningen. Blij met deze plek, omdat de 3 er voor bezochte plekken waren gespert, opgeheven of opengebroken waren.

• september 2018

We stopten voor lunch onderweg naar ergens anders. Het zag eruit als een aangename plek om te verblijven. Het enige waar we moeite mee hadden, was het vinden van een prullenbak!

• juni 2018

Rustig, veel ruimte, geen V / E, zelfs geen vuilnis