Bij boerderij achter op het erf, uitzicht is wel mooi. Er is stroom en vers water, verder geen voorzieningen. In dorp 3 km verderop zijn 2 restaurants.

HansDorris

.... Hier kun je echt genieten van een prachtige zonsondergang :) We staan altijd open voor suggesties voor verbetering :) Fijne vakantie.

Mooie plek mbt uitzicht. Geen voorzieningen, alleen ergens een slang voor koud water. We waren vrij laat gekomen en vroeg weer weg, daardoor geen eigenaar gezien. Geld in enveloppe achtergelaten. 20 euro incl stroom. Heerlijk gegeten bij Restaurant Kupferkanne!

Marleen-MVO

Het restaurant is echt geweldig :) Als je suggesties hebt voor verbetering, horen we ze graag :)

prima plek voor overnachting op doorreis prijs was 15 euro IPV 20

B-Slot

We zijn blij dat je onze plek hebt gekozen. Fijne verdere reis :)

prima plek voor overnachting op doorreis prijs was 15 euro IPV 20

B-Slot

We zijn blij dat je onze plek hebt gekozen. Fijne verdere reis :)

Hof Basse