Super aardige en gezellige eigenaren, die een kleine maar top verzorgde camping runnen. Jolanda en Bert

Bert

We vonden het leuk dat jullie onze minicamping hebben bezocht. We hopen jullie nog eens te mogen begroeten. Liebe Grüße, Niels und Franciska

Rufus4x4

Het was leuk om jullie hier te hebben. Jullie hadden een bijzonder voertuig bij je! Wellicht tot een volgende keer! Liebe Grüße, Niels en Franciska

Peet&Els

Bedankt voor jullie lieve woorden. We kijken er naar uit om jullie weer te mogen ontvangen. Liebe Grüße, Niels en Franciska

Minicamping-Hintergarten