Wij hebben deze plaats gebruikt om de stad te bekijken om te overnachten vonden wij de plaats langs de drukke weg niet zo geschikt. Hiervoor zijn wij naar Erfurt gereden.

• september 2021

easypark-app. Weimar heeft prachtige oude binnenstad, is op loopafstand.

• september 2021

Parkeerplaats langs een erg drukke weg, ook 's nachts. 800 meter lopen naar de historische binnenstad. Voor €6 mag je 24 uur staan. Aan het eind van de parkeerplaats is een openbaar toilet, redelijk schoon. Verder geen voorzieningen.

• september 2021

easypark-app. Weimar heeft prachtige oude binnenstad, is op loopafstand.

P2 Zentrum Friedhof