Heerlijke plek aan zee. We stonden alleen, dat was een bonus. Voorzieningen boven bij de kerk, niks ontbreekt en alles tiptop, Helemaal gratis, alleen betalen voor stroom (met tally card). Compliment voor het dorp, hopelijk gaat elke bezoeker respectvol om met hun gastvrijheid.

Dreamer D42

Een CP in een zeer rustig dorpje waar je via de boterbloem route naar toe kan, faciliteiten aanwezig, water, toilet en chemisch toilet kunnen leggen. Stroom via tallycard die wij niet hadden helaas. superplek

Elduvik Camping