heb deze plaats vandaag bezocht. de plaats is niet gratis. je moet per app betalen. je hebt ook wiggen nodig op elk van de drie plaatsen. we zijn niet gebleven.

struppi2017

Mooie CP zonder voorzieningen. Toen we aankwamen als enige camper kwamen er al snel wat dorpelingen in dure auto’s aanrijden. Het gebouwtje met een toilet werd direct afgesloten. Er is verder geen enkele aanwijzing (meer) die rept over een CP. wij voelden ons onwelkom en zijn maar weer doorgereden

Burgcomm

mooi staan op de kleine openbare parkeerplaats aan het water, mooi zwemgedeelte. Toilet bij ons, anders hebben we niets nodig.

Lievestuoreenjsrvi